סופי אלעד, לשעבר מנהלת רשת מעונות “התחלה חכמה”-

"את עבודתי עם חברת “דובדבן” התחלתי לפני כ-20 שנה בתור מנהלת הגיל הרך באשדוד. לאחר מינויי לתפקיד מנכ"לית רשת המעונות “התחלה חכמה” של החברה למתנ"סים המונה כ-150 מעונות ו-7000 ילדים, עבדתי בשיתוף פעולה שכלל עשרות פרויקטים עם חברת “דובדבן” והייתי עדה לתגובות החמות בשטח של צוות המעונות.
מתוך היכרות עם כלל היצרנים בארץ- המוצרים של דובדבן הינם האיכותיים והעמידים ביותר. העיצוב הינו ייחודי ונותן מענה לכלל צרכי הצוות. השירות אדיב ומקצועי.
אין אח ורע לעיצוב המעונות שנעשו ע"י חברת דובדבן, שנעשה ע"פ תכנון מוקדם בסנכרון עם צרכי צוות המעון.
המוצרים עומדים בפרוגרמה ומיוצרים באמצעות החומרים העמידים והאיכותיים ביותר, מה שגורם לעמידות המוצרים על פני שנים.
צוות דובדבן הצליח בשנות פעילותו לשנות את הפנים של מעונות היום בארץ, תוך דגש על פרקטיות, איכות ועיצוב ייחודי.
מעבר למוצרים הייחודים והאיכותיים, ישנו צוות חם ומקסים שעומד מאחור ש נותן מענה מקצועי ונעים לאורך כל דרך ההתקשרות וגם אחריה.
אני ממליצה בחום לעבוד עם חברת “דובדבן” מתוך היכרות וניסיון עבודה מרובה שנים איתם. אין לי ספק ש"דובדבן" הינה החברה המובילה בתחום"


שושה דרור, מנהלת הספרייה העירונית אילת-

"אני עובדת עם חברת “דובדבן” מזה כ-10 שנים. לפני כ-6 שנים פתחנו את סניף הספרייה העירונית החדש הממוקם במתנ"ס שחמון. חברת דובדבן תכננה, עיצבה וייצרה עבורנו את הפרויקט. כבר בעת הביצוע בלטה המקצועיות של חברת דובדבן, שהייתה נכונה לספק את המוצרים עבורנו בזמן ולשביעות רצוננו.
מרגע הקמתה, גורפת הספרייה שבחים ומחמאות מכל המבקר בה, מתושבי העיר ומהגופים המפקחים.
המוצרים שיצרה חברת דובדבן עבור פרויקט זה הינם באיכות הגבוהה ביותר, הם עמידים לאורך שנים ומותאמים במדויק לצרכי הקהל בספריה.
ראוי לציין את השירות האדיב והמסור שקיבלנו מחברת דובדבן לאורך עבודתנו המשותפת. הוקדשה לנו תשומת לב מרבית שהתבטאה בהקשבה מצד כלל חברי הצוות ובמענה בשטח לכל צורך שנוצר.
בזכות כל אלו הפכה חברת דובדבן עבורנו לספק המוביל והמועדף בתחום הנ"ל.
אין ספק כי אני ממליצה בחפץ לב על חברת דובדבן לביצוע כל עבודה בתחום."